Tip na výlet – Prozkoumejte Chebsko na kole

Chebsko – Česko – německé přátelství a nádherná příroda pohraničí. Pojďte projít léto aktivně. Přinášíme Vám tip na příjemně kulturní trip.
Máte také možnost přijet vlakem z Hofu i z Marktredwitz. Poté, co si prohlédnete tržnici, pojedete podél staré železniční trati po nově vytvořené cyklostezce směrem na Waldsassen. Tam vás zajížďka zavede do Starého Hrozňatova (Altkinsberg), kde navštívíte poutní kostel Maria Loreto. Tento skvost vytvořili představitelé významného bavorsko-českého barokního stavitelského rodu a jeho obnova je příkladem sblížení a vůle ke smíření bývalých obyvatel.
Pokračujete v prohlídce do Waldsassenu. Tam na vás čeká bazilika, nádherná barokní stavba, kterou rovněž postavili zástupci rodu Dientzenhoferů.
Po prohlídce a přestávce vystoupáte na kopec, na němž trůní Bismarckova věž v Chebu. I to je zvláštnost tohoto regionu, protože v partnerském městě Chebu
Hofu a v Aši se nacházejí další Bismarckovy věže.
Z kopce dolů přijdete k Chebu a po stoupání na protější břeh dorazíte do Františkových Lázní, kde se zastavíte na oběd. Trasa dále pokračuje poměrně po rovině na sever, kde dojedete k historickému hradu Wildstein ve Skalné. Již na trase budete míjet hrady Kulturní cesta fojtů https://kulturweg-der-voegte.eu/.
Na zpáteční cestě budete z velké části sledovat železniční trať Plauen-Cheb, kde kolem 17:00 hod. dorazíte na nádraží, abyste stihli vlaky do Hofu a Marktredwitz.
Upozorňujeme, že většina trasy vede po hrubých šotolinových cestách a není vhodná pro závodní kola. Trasa je klasifikována jako středně náročná – je nutná dostatečná fyzická zdatnost. Délka trasy 65 km.
zdroj: Město Cheb

Sdílejte článek:

LinkedIn

Sdílejte článek:

LinkedIn

Top

KOMERČNÍ ČLÁNEK

Nikdy nezmeškejte žádnou důležitou zprávu.