Ostrovský most v Karlových Varech, známý také pod názvem Thälmannův, obsadila těžká technika, která frézuje povrch komunikace. Začala dlouho plánovaná oprava mostu, která ho uzavře na dlouhé týdny. Práce mají trvat podle všeho až do začátku prázdnin.
Už tak přetížené ulice Sokolovská a Nákladní, kde vozidla ve špičce často stojí, tak radnice dlouhodobě zoufalou dopravní situaci ani náznakem neřeší. Po uzavření mostu to bude ještě horší, než by si lidé dokázali představit. Přitom koncepční řešení existuje, ale jen na papíře.
„Vše se odehrává v lázních u bohatých hoteliérů, politici už na lidi za řekou nejspíš dávno zapomněli, nulová koncepce nebo snad dokonce plán, zadlužené město jen s bídou hasí aktuální havarijní situace, nebo akutní problémy, které už nejde odkládat,“ uvedl František D. ze čtvrti Rybáře.
Průjezd nebude možný do 30. června letošního roku, průchod chodců zůstane zachován, uvádí na webu města neznámý pisatel. Podle bližších informací stabevní firmy odfrézují povrch, opraví římsy a dilatace. Následně po opravách bude provedena pokládka nového asfaltového povrchu. Kosmetické a technologicky běžné práce mají za cíl prodloužit životnost této dopravní stavby.
V nadcházejících létech bude občanům města bydlících v Rybářích díky politiky dlouhodobě neřešené katastrofální dopravní situaci zhoršena kvalita života na delší dobu, protože tato oprava je pouhým předvojem další a rozsáhlejší dopravní akce. Ostrovský most má později převzít významnou část dopravy při připravované rekonstrukci Chebského mostu, která potrvá řadu měsíců.
Souvislosti s karlovarskou navoněnou bídou ale sahají do nedávné minulosti osmiletého vládnutí hnutí KOA v čele s politikem Petrem Kulhánkem (STAN, KOA a další)
Mnoho těchto nutných oprav u dopravních staveb v minulosti vyvolalo dlouhodobé žonglování s rozpočtem města, které měl v „péči“ tehdejší primátor a dnešní hejtman Kulhánek (STAN a hnutí KOA). Ten se místo budoucnosti města více věnoval jen populistickému rozdávání peněz do neziskových projektů především v oblasti kultury, kde se nachází jeho voliči, ba dokonce i členové jeho politické partaje KOA. Dlouhodobě pod investovaná infrastruktura a údržba vlastního majetku města vyvolala astronomické zadlužení města, které budou splácet občané nejméně ro roku 2035.
Po prohraných volbách Kulhánkovo hnutí KOA v Karlových Varech, pokračuje ve své rozpočtové krasojízdě mediálně podporovaný Kulhánek v „pěti demoličním“ projektu na Karlovarském kraji, který více, méně kopíruje rozkulhanou vládni politiku, proti které už několik měsíců demonstrují nespokojení občané na Václavském náměstí, v Praze.
Na Karlovarském kraji aktuálně vládne slepenec STAN – Starostové a nezávislí společně s KOA, VPM a TOP 09, Česká pirátská strana, MÍSTNÍ HNUTÍ NEZÁVISLÝCH ZA HARMONICKÝ ROZVOJ OBCÍ A MĚST , Koalice ODS a KDU-ČSL s podporou soukromníků, Sdružení nezávislých kandidátů v čele s Kulhánkem z Karlových Varů, kteří obdobně jako vládní kolice prožírají rozpočet už jen díky nákladnosti na funkce a pašalíky pro celou armádu tetelících se politiků z nezvykle „nabubřelého pěti-blázince“, spolustraníků a trafikantů, kteří svým apetitem dávají jasně najevo, jak hodlají svůj podíl na moci uplatnit v hltání provozních nákladů a neinvestičních dotacích všeho druhu, za hranicemi fantazie politického bizaru, toho nejhrubšího kalibru.
Hlasujte, má hejtman Petr Kulhánek odstoupit a odejít z politiky?