Parazitování na tématech kolegů hejtmanem Kulhánkem zaplatí občané kraje

Hned za občany Karlovarského kraje si největší gól do vlastní brány si dali také koaliční politici, kteří si na svých bedrech hřejí staronovou mediální kukačku, jež řadu let řádí v hnízdech politických stran. Opakovaná lež se stává pravdou. Za  přispění místních medií i „kulhavá kukačka“ najde místo na politickém výsluní.

V minulosti politik Kulhánek často propagoval to, že noviny, které si platí občané ze svých daní, jako například karlovarské Radniční listy, by neměly být místem, kde si budou politici dělat svou bezostyšnou agitaci, a na víc ještě za peníze občanů, kteří je platí ze svých daní.

To, že hejtman Kulhánek je častován svými kolegy jako ten, který lže, je líný a není na něj spolehnutí je všeobecně známá věc.  Proto možná porušení zásad u politika, který nectí žádná pravidla politické kultury nebude překvapením.

Jak si hejtman Kulhánek počíná  s médii na Karlovarském kraji.

Krajské listy placené z peněz občanů Karlovarského kraje se na první pohled tváří jako objektivní médium. Lidé  si přečtou co nového se v kraji děje, jaké jsou změny nebo důležité informace z pohledu fungování úřadu a další důležité informace, které se běžně v komerčních médiích nepíší.

Je služba veřejnosti na prvním místě?

Pojďme se podívat na to, jak protěžuje politik Kulhánek své jméno na zhruba třiceti stránkách novin za veřejné peníze, které se platí s kapes lidí.

Jméno Kulhánka se vyskytuje v lednovém čísle celkem čtrnáctkrát, navíc má zde umístněné tři fotografie, kde se objevuje v detailním záběru, tak, aby byl jasně čitelný a nezapadl v kompozici.

Kulhánek jako bývalý novinář se stále nechutněji prosazuje. Nikoliv jako individualista, který prezentuje svou vlastní práci, ale častěji spíš aktivně parazituje na práci druhých a navíc se mediálně zviditelňuje na gescích svých kolegů. Soustavné vykrádání  pozitivně vnímaných mediální témat si bez mrknutí přivlastňuje ai ho jako svá. Zatím co některým může být z parazitování na práci druhých na zvracení, tak jíní si  mediálního podvádění formou populistického marketingu doslova libují.

Na oplátku svým koaličním kolegům dostává, přes novináře doslova vyžrat si společná rozhodnutí rady kraje, která nejsou mediálně přívětivá, ale naopak občany rozčilují.

Politiků, kteří si okusili mediální spolupráci s politikem Kulhánkem je celá řada. Ale to, jak o něm jeho bývalí kolegové hovoří je i přes otevřenost našeho média zcela nepublikovatelné.

Zkrátka mediální parazitování na nejnižších lidských pudech a vykrádání pozitivního obsahu není proti zásadám nezásadového politika ničím novým.

Konkrétní Kulhánkovo mediální parazitování, kde vylupuje pozitivní témata svých kolegů si občan nemusí ani všimnout.

  1. Přání seniorům k narozeninám je gesce jiného krajského politika
  2. Blahopřání osobnosti Karlovarského kraje 2021, drive dělala rada kraje, dnes si dělá PR Kulhánek sám
  3. zpráva o jednání zástupců Zdravotnických záchranných služeb je gesce Kulhánka
  4. Ujištění občanů o nezpoplatnění D6 do její dostavby je gesce jiného krajského politika
  5. Rozšíření letů na dovolené z Karlovarského letiště o Řecko a Bulharsko je gesce jiného krajského politika
  6. Výjezdy do obcí Karlovarského kraje je gesce jiného krajského politika
  7. Vyhlášení jubilejního 10. ročníku výtvarné soutěže určené seniorům je gesce jiného krajského politika

Do slova mediální parazitování, kdy ze sedmi témat je pět jasně odebraných koaličním kolegům je alarmující. O to víc je podlé to, že se jedná jen o ryze pozitivní a místy i populistické sliby, které lidi rádi čtou a politikům přináší pozitivní politické body. Tomu se říká rána pod pás, a že jich v minulosti bylo nepočítaně, ale zjevně se i takové praktiky současnému hejtmanovi dobře vyplatily. Moho lidí si informace neověřuje a vnímá, že to co je napsáno, tak je automaticky pravda.

O ekonomických nesmyslech spojených  s financováním krajských projektů, které nevykazují žádnou prorůstovou strategii, ani perspektivu. O totální likvidaci podnikatelského sektoru v oblasti lázeňství, gastronomie a cestovního ruchu a dalších průšvizích se v souvislosti s rozkulhaným zpravodajstvím nedozví občané za své peníze vůbec nic.

Přitom právě hospodaření a jeho výsledky, jsou tou pravou Kulhánkovo parketou jako ekonoma a hejtmana. Pochlubit se prázdnou městskou pokladnou po osmi létech vládnutí pod taktovkou hnutí KOA v Karlových Varech, Kulhánek nikdy nestihnul. Móresy „KOALISTŮ“ se jistě přesouvání na Karlovarský kraj. Jakou sekyru zatne Kulhánek do veřejných krajských peněz je otázkou pro sázkaře, ale karlovarskou zkušenost vymeteného dna městské pokladny si zjevně nikdo nepřeje.


Sdílejte článek:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
WhatsApp

Sdílejte článek:

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Pinterest
Email

Top

KOMERČNÍ ČLÁNEK

Nikdy nezmeškejte žádnou důležitou zprávu.